maandag 13 september 2010

Survival

Hi,

ik ga vanaf morgen tot en met vrijdag survivallen in de Ardennen met 1/3 van mijn jaarlage. Ik ben al helemaal ingepakt en met alles er op en eraan weegt mijn backpack maar liefst 9 kilo. Ik heb de meest oncharmante kleren (lees joggingbroeken, fleecetruien en ponykamp t-shirts) meegenomen en gooi ze na afloop lekker allemaal weg. Mijn nieuwe verslaving wordt anti bactiriele handgel (zeep zonder water) op mijn handen doen en ik ben na afloop verliefd op de douche..

Wish me luck!
lots of love

6 opmerkingen:

  1. Aaah dat lijkt me echt leuk om een keer te doen! Alleen dat je geen hygiƫne hebt is wel heel vervelend idd, veel plezier iig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf joh!
    En 9 kilo is best veel?

    Ik ben je nieuwe volger, ik zou het leuk vinden als je me terug volgt.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welke past beter? Succes of veel plezier? ;)

    BeantwoordenVerwijderen