zaterdag 11 september 2010

Cinderella is proof that a pair of shoes can change your life.

Zoals ik gister al vertelde heb ik mooie leren laarzen gekocht! Ik was al een tijdje op zoek naar zwarte leren laarzen, omdat je ze goed kan combineren. M'n moeder heeft een paar supermooie laarzen van Terra, dus daar gingen we heen. Helaas hadden ze niks in mijn maat.. We zijn toen naar de dr. Adams gegaan waar de perfecte laarzen stonden! Ze zijn van het merk Hot ice en waren 100 euro.




lots of love

12 opmerkingen:

  1. wow nice boots ;)

    i got a new skirt and i need the body to wear it with the skirt ;)

    I follow you now..maybe you wanna follow too ;)

    have a fab weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oops i just saw that you follow me already..thank you :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you :)
    I'm looking forward to an outfit with the body and that skirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag je bericht bij Misslipgloss. Ben ook net begonnen met Bloggen!
    Succes met je blog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal waar wat je zegt! Mooie boots!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke laarzen!
    het vestje is ook echt leuk!
    Love de episode <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie laarzen!
    je vorige outfit is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen