vrijdag 10 september 2010

Hey, I put some new shoes on, And suddenly everything is right



Vandaag heb ik nieuwe gympjes gekocht en supermooie leren laarzen, beide bij dr. Adams. Omdat het nu heel donker is, heb ik de laarzen niet gefotografeerd. M'n canon is leeg dus heb ik mijn iPhone 3gs gebruikt, die in tegenstelling tot de iPhone4 niet kan flitsen (focussen kan-ie ook totaal niet!). De gympjes hebben me maar 7,50 gekost! Ze waren afgepreisd, en later nog een keer, en nu was er 50% korting omdat ik ook nog andere schoenen kocht. Ik heb ook een vestje gekocht bij de episode (vintage winkel). Ik vind beide items echt superleuk, maar ik heb géén idee waar ik ze mee moet combineren! Ik heb totaal geen ervaring met deze felle kleur blauw en ik draag eigenlijk niet opvallend veel bruin.. Dus mocht jij weten waarmee ik mijn nieuwe aankoopjes kan combineren, laat 't achter bij de comments! Merci!

lots of love

2 opmerkingen: